Servizo de Extensión Universitaria
A GAMIFICIACIÓN COMO FERRAMENTA DE INNOVACIÓN E MOTIVACIÓN NA AULA - 2018/742
Tempada: 2018-2019
Campus: PONTEVEDRA

Bloque: FORMACIÓN
Tipo: Obradoiros

Instalacións onde se imparte:
Casa das Campás - Pontevedra
Nome Usuarios Abonos Importe
Inscrición gratuíta 0,00 €
GAMIFICACIÓN:  
- Horarios:
22, 23, 29 e 30 de novembro de 2018
De 16:00h a 21:00h
Casa das Campás- Sala de novas tecnoloxías
- Lugar: Casa das Campás - Aula Tecnolóxica
- Máx. Inscricións 20  
INFORMACIÓN ACTIVIDADE
DESCRICION
A gamificación é unha técnica de ensino que traslada a mecánica dos xogos ao ámbito educativo coa finalidade de acadar mellores resultados na aprendizaxe. Ten como obxectivo implicar o alunado no xogo, fomentando a consecución dos obxectivos educativos a través do mesmo.
OBXECTIVOS
- Coñecer os principios da gamificación como forma inovadora de ensino na aula
- Xerar unha estrutura nova e dinámica que favoreza a aprendizaxe do alunado
- Facilitar os procesos emocionais e grupais que potencien a aprendizaxe
- Potenciar ao máximo as habilidades do alunado a través da experimentación e o xogo
CONTIDOS
MÓDULO I
Qué é a gamificación? Psicoloxia e motivacions no xogo
Motivación intrínseca e extrínseca
Experiencia prática
MÓDULO II
Teoría das motivacións
Cómo aprendemos? Estilos de aprendizaxe
Perfís de xogadores e xogadoras
Dinámicas de xogo
Experiencia prática
MÓDULO III
As emocións no proceso de gamificación
Mecánicas do xogo, fases de deseño dunha experiencia gamificada
Experiencia prática
MÓDULO IV
A neurodidática e a gamificación, experiencia prática
Deseño de xogos educativos
Experiencias práticas de gamificación

Servizo de Extensión Universitaria da Universidade de Vigo
Vigo extension@uvigo.es 986 813 626 | Ourense asc-ou@uvigo.es 988 387 102 | Pontevedra asc-po@uvigo.es 986 801 949
Termos, condicións de uso e política de privacidadeAviso Legal